آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


:: موضوعات مرتبط: گالری عکس , عکس , عکس طنز , عکس ماشین و موتور , ,
:: برچسب‌ها: پیکان , سالار جاده های ایران , عکس ایی از پیکان ,
:: بازدید از این مطلب : 3152
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 12 آذر 1391

بر روی عنوان مطلب یا ادامه مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: گالری عکس , عکس , عکس بازیگران خارجی , عکس شهرها و کشورها , عکس های خبری , ,
:: برچسب‌ها: ابتکارات , جدیدترین , زیباترین , ابتکارات , ابتکارات , ابتکار ,
:: بازدید از این مطلب : 1098
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 12 آذر 1391

 

5238785db589c93a27036563b95f89cd دانلود نرم افزار PC Optimizer Pro 6.4.0.7

 

نرم افزار PC Optimizer Pro 6.4.0.7 مشهورترین نرم افزار بهینه سازی می باشد که با استفاده از ابزار گوناگونی که این برنامه در اختیار شما قرار داده است می تواند از ۹۰ درصد سقوط سیستم خود جلوگیری نمایید. اگر احساس می کنید به تازگی سرعت سیستم شما کم شده است قطعا ویندوز شما احتیاج به یک نرم افزار تمیز کننده و بهینه سازی دارد. اسکن رجیستری ویندوز برای پیدا کردن و رفع هر گونه اطلاعات نادرست یا منسوخ, محافظت از حریم خصوصی, پاکسازی فایل ها برای همیشه و عدم امکان ریکاوری, حذف کامل برنامه از سیستم شما, مدیریت راه اندازی برای کنترل برنامه ها در هنگام راه اندازی سیستم و … از جمله ابزارهای این برنامه می باشند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1618
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

067ecd06005cb443eb5ef5fedb03f70f دانلود نرم افزار SpeedUpMyPC 5.3.1.2

 

نرم افزار SpeedUpMyPC 5.3.1.2 برنده بهترین نرم افزار سودمند مراقب سیستم که کامپیوتر شما را تنها با چند کلیک به بالاترین کارایی خود بهینه سازی می کند. با SpeedUpMyPC به نظر می آید تکنسین های کامپیوتر تمام وقت برای شما کار می کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که از تمام قدرت پردازش خود استفاده کنید، کارایی کامپیوتر خود را زیر نظر بگیرید، موقعیت سیستم، استفاده اینترنت، در هم ریختن و صداهای دیسک، رم و سی پی یو تماما به طور خودکار پویش شده، تمیز و بهینه می شوند تا بالاترین کارایی را در اختیار گذارند. شما همچنین قادر خواهید بود اجرای نرم افزار های نهان را برای افزایش سرعت بالا آمدن سیستم حذف یا اضافه کنید. حتماً بعد از مدت ها کار با ویندوز و نصب نرم افزار های گوناگون سرعت سیستم پایین آمده و شما را به فکر عوض کردن ویندوز انداخته است، نرم افزار های زیادی مانند متخصص رجیستری، یکپارچه ساز هارد و … وجود دارند که به تعمیر و بهینه سازی ویندوز پرداخته و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی باز می گرداند، اما با وجود نرم افزار های نصب شده و دیگر تغییرات اعمال شده کافی نمی باشد. پس شما به نرم افزاری نیاز دارید که مدیرت سیستم را در دست گرفته و آن را در زمان لازم بهینه سازد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1666
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

806f41c6987b0f943d6bfc8b71aac5e2 دانلود نرم افزار Registry Optimizer Free 2.4.7.2

 

نرم افزار Registry Optimizer Free 2.4.7.2 یک ابزار رایگان برای بهینه سازی رجیستری سیستم می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید عملکرد سیستم خود را افزایش بدید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به بهینه سازی سیستم با اسکن , رفع خطاهای سیستم و فایل های غیرقابل حذف , تقویت کامپیوتر و نگه داشتین آن در اوج , حفاظت از حریم خصوصی , پاک کردن تمام تاریخچه مرورگر ها , کلید های میانبر و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1895
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

 دانلود نرم افزار priPrinter Professional Edition 5.0.1.1435

 

نرم افزار priPrinter Professional Edition 5.0.1.1435 ابزاری قدرتمند در زمینه پرینت با پشتیبانی از انواع پرینترها و قابلیت پیش نمایش قبل از چاپ می باشد. این نرم افزار به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایل هایی  که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید. مزیت استفاده از نرم افزار priPrinter در این می باشد که با رویت آنچه قرار است بر روی کاغذ شود قبل از انجام آن، از عیب های احتمالی موجود آگاهی پیدا کرده و از هدر رفتن کاغذ و همچنین جوهر یا پودر کارتریج جلوگیری به عمل می آید. نمایش فایل های پرینتی، ذخیره اسناد مورد نظر در فرمت های رایج و محبوب تصویری، پشتیبانی از چاپ دو رو، تعیین حاشیه ها تنها با یک کلیک و کشیدن آنها، قابلیت انتخاب تم برای چاپ، افزودن واترمارک به اسناد، قابلیت بازگشت به مرحله های قبل و بعد، افزودن اشکال هندسی، کتابچه راهنمای ۳ بعدی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: اداری و کاری , نرم افزارهای اداری , کاربردی , ابزار سخت افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1198
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

bd4999e9ed698232b423a592318a85dc دانلود نرم افزار Uniblue Registry Booster 2013 v6.1.0.9 Retail

 

نرم افزار Uniblue Registry Booster 2013 v6.1.0.9 Retail شناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالا بردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد. Uniblue RegistryBooster پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است. این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به بالا بردن کارایی سیستم با مرتب سازی و حذف مطالب زاید از رجیستری , ترمیم و تعمیر مشکلات ناشی و موجود در رجیستری برای کاهش کرش ها و مشکلات ویندوز , استفاده آسان و رابط کاربری و گرافیکی جذاب , موتور اسکن قوی و بهره مندی از متد ها و گزینه های مختلف برای بررسی , دارا بودن لیست چشم پوشی، برای نادیده گرفتن بعضی فایل های رجیستری که کاربران بررسی آن را لازم نمیدانند , نمایش گزارش از تمام کارهایی که توسط نرم افزار انجام شده است , سازگاری کامل با ویندوز ویستا , امنیت و اطمینان بیشتر و جلوگیری از کرش ها، هنگ های ناگهانی و مخرب سیستم و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1183
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

50e113e07ebb858f2aaa573b447d2cde دانلود نرم افزار Free Ringtone Maker 2.4.0.746

 

نرم افزار Free Ringtone Maker 2.4.0.746 ابزاری رایگان و ساده برای تبدیل انواع فایل ها و فرمت های صوتی و تصویری به رینگتون های موبایل می باشد که فرآیند تبدیل کمتر از ۳ دقیقه طول خواهد کشید . شما امکان افزودن افکت ها و جلوه های صوتی به فایل های خروجی و در حال پردازش خود را نیز دارید . ایجاد آهنگ های زنگ از فایل های صوتی و سی دی های صوتی با حجم نامحدود ، اضافه کردن فایل به راحتی و سادگی کشیدن و رها کردن ، تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه ، اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های اکو ، زیر ، بم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار رایگان می باشند که پس از پردازش می توانید با توجه به گوشی موبایل خود ، فایل های صوتی را با فرمت موردنظر خود ار برنامه دریافت نمایید. از امکانات کلیدی این نرم افزار می توان به پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری , تبدیل سریع فایل ها به رینگتون های موبایل , قابلیت تقسیم فایل های خروجی براساس زمان و حجم , اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های صوتی , تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه , کاملاً رایگان و بدون محدودیت و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1601
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

 دانلود نرم افزار System Optimize Expert 3.2.7.2

 

نرم افزار System Optimize Expert 3.2.7.2 یک برنامه بسیار کارآمد و مفید در زمینه اسکن ، پاک کردن و بهینه سازی سیستم و رجیستری می باشد. شما با استفاده از این برنامه کم حجم و سبک براحتی می توانید تمامی بخش های مختلف رجیستری و سیستم را اسکن کرده و تمامی مشکلات آنها را از بین ببرید. این برنامه سرعت بسیار بالایی در اسکن دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه قدرتمند می تواند سیستم شما را کاملا بهینه کند و از کند شدن سیستم جلوگیری کند و بصورت روزانه و دوره ای اقدام به تمیز کردن و حذف کردن تمامی رد پاها و حافطه اینترنت اکسپلورر کند. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به اسکن کلی سیستم و تعمیر مشکلات , بهینه سازی سیستم , ساده ترین عملکردها با نهایت قدرت , امنیت خودکار و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,
:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.
تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی